Wednesday, February 2, 2011

DETIK-DETIK PERTEMUAN....

assalamualaikum.....

arini aku nak tulis pasal perkenalan aku ngan suami tersayang...al maklum lah bile duk sorang-sorang dengan cuaca yang mendung walaupon da surut banjir ni....hikhik...nama dier MOHD SHAHKRUL SHAH seorang yang apy go lucky...mmg beruntung la aku jumpa ngan dier...seorang yang periang..mmg susah la nak tengok dier mara,yang dier tau hanya senyum dan diam....





kali pertama aku jumpa dier pun di KL SENTRAL tempat permulaan ceritera cinta kita bermula...xsangka orang yang aku kenal dari kecil adalah johoh aku...huhu...dengan sabar kau tunggu aku pulang dari charity club...then kita g jalan2 di Times square...mmg besh la...walau pun time tu aku xtau la naper kau beria-ia nak datang sari selatan tuk menemui aku....aduis...terjiwang la plk....

per2 pon aku bersyukur kau kini jadi suami ku... moga Allah merahmati bahtera yang kita bina berlandaskan syariat agama di samping anak-anak yang comey.... amin....

No comments:

Post a Comment