Tuesday, February 1, 2011

bencana alam

assalamualaikum....

tanggal 30.1.2011 menjadi tarikh keramat yang tak akan aku lupakan....
kali pertama aku menjadi mangsa banjir...
huhuhu...sungguh melucukan...
yer la selama ini aku hanya dengar cerita dari suami ku jerk...
tapi x sangka la plak aku akan mengalami nyer...
tapi tu la satu kenangan yang tak dapat di lupakan.
penat lelah segala keringat di perlukan
cian kat mak mertua ku penat mengemas
dengan keadaan air yang halussssss
dengan kondisi mak yang demam...
suami ku pon kurang sihat n keletihan ...
harap2 dapat lah cepat bantuan perumahan yang baru....
abis 1 kampung banjir...
dengan semua bersesak dalam dewan yang menempatkan mangsa banjir...
bahagian kerja aku plk kene basuh semua baju ...
nasib la dunia sekarang dah penuh dengan teknologi...
hikhikhik....
rumah ku bagaikan dobi tapi tu jerk la cara aku nak menolong suami n ibu mertua...

No comments:

Post a Comment