Monday, May 30, 2011

TUJUAN BER-BLOGGER

arini aku nak share tentang tujuan ber-blogger!! semua orang ader cara nak meluahkan aper  yang terpendam dalam ati tu...x kira la secara tenet atau pon dalam diary...hikhikhik...
nama blog :
 Tetomey Princess . kenapa pilih nama tu sebab perkataan tetomey tu sendiri cukup untuk membayangkan diri  aku yang suka sangat bercakap aka kepoh & tomey kan . betul lah tu , tetomey sebagai label diri aku yang suka berbloggong dengan cara tersendiri
tentang blog:
tetomey princess ni adalah  medium aku nak coretkan segala kemanisan dan kemasaman aku sepanjang dalam kehidupan ni...senang cerita blog nie ibarat diari hidup aku lah kan ^^

tujuan blogging :
first dulu-2 reason pertama kenapa aku buat blog ni pon sebab aku suke bace blog orang lain yang best-2 belaka and dari situ timbulnya rase jealous yang mendalam so , aku pon buat satu aku punya . sekarang nie , aku ber-blog lebih kepada untuk berkongsi pengalaman , pendapat dan cerita-2 hidup lah kan . kekadang aku menggunakan blog nie untuk tanya pendapat blogger lain tentang masalah aku . tapi ber-blog memang aktiviti suke-2 ! ;]]
harapan untuk blog :
semoga lebih ramai yang akan berkunjung ke blog aku . semoga ramai yang suke buat blog-walking kat sini hari-2 and jangan lupe tinggalkan jejak korang dekat shoutmix aku nanti aku nak blog-walking korang pulak , oyeahhh ! ;))
pesanan :
kepada para blogger yang seangkatan dengan aku tu , teruskan ber-blog jangan pernah kenal erti penat sebab ramai yang sentiasa tunggu update terbaru korang hari-2 . and and most important jangan lah suke cerita buruk pasal blog orang lain kat blog korang kan tak baik . okeyy peaceee  

No comments:

Post a Comment